naručivanje

I Naručivanje

• Za naručivanje proizvoda iz ponude Internet prodavnice MBMS-SHOP.RS potrebno je da ispratite sledeće korake:

  1. Registracija
  2. Pronalazanje proizvoda koji zelite da kupite
  3. Pregled korpe
  4. Unos podataka o naruciocu i mestu isporuke i potvrda narudzbenice
  5. Nacin placanja

1. Registracija

Da bi ste se registrovali, pogledali cene I kupovali robu morate imati lozinku (pogledaj uslov kupovine I pregled cena). Registracija se obavlja samo jednom a svaki sledeći put kada posetite MBMS-SHOP.RS sistem će vas automatski prepoznati. Na prikazanoj stranici unesite vas email i lozinku i potvrdite unos klikom na odgovarajuće dugme. Otvoriće vam se početna stranica sajta, a kao potvrda uspešne registracije biće navedeno vaše ime pri vrhu svake stranice sajta.
Ukoliko želite, sa sajta se u svakom trenutku možete odjaviti izborom opcije „Odjava“. Ponovnu prijavu na sajt možete obaviti izborom opcije „Prijava“ i navođenjem svoje email adrese i dodeljene lozinke.

2. Pronalaženje proizvoda koje želite da kupite

Proizvodi su organizovani po kategorijama koje možete pregledati poput kataloga. Kada pronađete proizvod koji želite da naručite izaberite dugme „Stavi u korpu“. Time ste proizvod ubacili u svoju korpu (isto kao u klasičnoj prodavnici). Dalje, slobodno možete nastaviti sa pregledavanjem proizvoda a u korpu možete dodati još proizvoda.

3. Pregled Korpe

Kada ste završili sa stavljanjem proizvoda u korpu i želite da ih naručite, izaberite opciju „Korpa“. Na stranici korpa se prikazuju svi proizvodi koje sto da sada stavili u nju. U korpi možete navesti koliko komada jednog proizvoda želite naručite ili ako ste se predomislili u vezi nekog od njih, proizvod možete izbaciti iz korpe. U ovoj fazi vam je izracunat transport I pdv.
Korpa je početna tačka u kreiranju narudžbenice. Kada ste zadovoljni sadržajem svoje korpe, krenite dalje na sledeći korak.

4. Unos podataka o naručiocu i mestu isporuke i potvrda o narudzbenici

U ovom koraku je potrebno da navedete podatke o naručiocu i adresu gde je potrebno paket isporučiti, takodje vazece podatke o vasoj firmi. Podaci o naručiocu su podaci koji će biti navedeni na računu koji će vam biti poslat zajedno sapošiljkom. Podaci o mestu isporuke su podaci gde želite da pošaljemo pošiljku. Molimo vas da sve podatke navedete što preciznije kako bi vas kuriri koji uručuju pošiljke što lakše pronašli. U slučaju neispravno unetih podataka, može doći do vraćanja vaše pošiljke i sporije isporuke.
Na kraju, pre nego što potvrdite narudžbenicu, možete još jednom pogledati sve njene detalje: šta ste naručili, podatke o naručiocu, adresu isporuke, kada će biti dostavljena, koliko iznose troškovi dostave, kolika je ukupna cena, itd.
Ukoliko se slažete sa narudžbenicom izaberite opciju „Potvrdi“ čime je ona kreirana. Sa potvrdom narudžbenice na registacioni email vam se šalje pregled predracuna

5. Nacin placanja

Da bi ste izvrsili placanje robe koje ste narucili treba da platite predracun koji vam je poslat na vasu email adresu. Posiljka robe se vrsi kada se uplati cela suma narudzbine sa pdv-om. Transport se placa kurirskoj sluzbi koja vam salje robu. Za olaksice u nacinu placanja I sve dodatne informacije mozete da nas kontaktirate telefonom +381 11 3166609/+381 63 541555 ili putem email-a mbms@open.telekom.rs

II Praćenje statusa narudžbenice na stranici „VAŠ NALOG“

• Stranica „Vaš nalog“ vam je dostupna nakon uspešne registracije. Ona je vidljiva samo vama i na njoj možete ažurirati svoje registracione podatke i pratiti statuse svojih narudžbenica. Nakon kreiranja, narudžbenice će se pojaviti na stranci „Vaš nalog“. Ovde možete ponovo pogledati sve detalje narudžbenice i preuzeti predračun.

III REKLAMACIJE

• U slučaju da imate bilo kakvu reklamaciju na proizvod ili našu uslugu budite slobodni da nas kontaktirate. Budite sigurni da smo spremni i sposobni da rešimo svaku nastalu situaciju.
Proizvodi koji dolaze u direktan kontakt sa intimnim delovima tela ne podležu reklamaciji.

IV OBAVEZNO PROVERITE SASTAV PAKETA PRE PREUZIMANJA ROBE OD KURIRSKE SLUŽBE!

• U nekim slučajevima kada fali neki artikal ili niste dobili odgovarajući proizvod, mi nismo u mogućnosti da odreagujemo posle potpisivanja prilikom pouzeća paketa.
Prilikom povraćaja robe obavezno je vratiti u ispravnom i nekorišćenom stanju i originalno neoštećenom pakavanju. U suprotnom nećemo primiti paket.